Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1ο ΒΗΜΑ

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: Τρίτη 22 έως και Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

ΤΡΟΠΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: ΜΟΝΟ Ηλεκτρονικά, στον ακόλουθο σύνδεσμο https://eregister.it.minedu.gov.gr , εισάγοντας  τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται μέσω του συστήματος της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς να  απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις  Γραμματείες των Σχολών και των Τμημάτων επιτυχίας τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ : ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΗΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΝΕΤΕ

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην περίπτωση που οι επιτυχόντες έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους αναζητώντας αρχικά το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο), στο οποίο εντάχθηκε το οικείο Τμήμα και εν συνεχεία το (σε μεταβατική ακαδημαϊκή λειτουργία) Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν. Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα, με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια  στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργία τους.

2Ο ΒΗΜΑ

Οι επιτυχόντες, αφού υποβάλουν επιτυχώς την ηλεκτρονική αίτηση στην εφαρμογή του Υπουργείου, θα την εκτυπώσουν και θα αποστείλουν στη Γραμματεία του Τμήματος, αποκλειστικά και μόνο μέσω ταχυδρομείου ή εταιρείας ταχυμεταφοράς, τα εξής:

  1. Εκτύπωση της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής
  2. Φωτοτυπία της Αστυνομικής ταυτότητας
  3. Μία φωτογραφία τύπου ταυτότητας
  4. Πιστοποιητικό γεννήσεως, μόνο για τους άρρενες,ώστε να καταχωρηθεί ο Αριθμός Μητρώου Αρρένων στην εφαρμογή της Γραμματείας

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ:

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας/ Σχολή Οικονομικών Επιστημών

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας

Πανεπιστημιούπολη, Κοίλα 50100 Κοζάνη

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

  1. Μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους, καθώς και συνοπτικές οδηγίες σε κάθε βήμα.
  2. Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά τους κωδικούς πρόσβασης
  3. Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό τους Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Επιπλέον, οι επιτυχόντες θα βλέπουν τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου που συμπλήρωσαν στο Μηχανογραφικό Δελτίο τους και θα είναι σε θέση να το διορθώσουν αν δε βρίσκεται πλέον σε ισχύ.
  4. Κατά τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Εγγραφής οι επιτυχόντες είναι απαραίτητο να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, τα οποία επιβεβαιώνονται μέσω σχετικών μηχανισμών της ηλεκτρονικής εφαρμογής. Επισημαίνεται ότι η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν σε περαιτέρω διαδικασίες.

Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας δια μέσου του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σχολής Οικονομικών Επιστημών θα προβεί σε συλλογή και επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του φοιτητή/τριας που περιλαμβάνονται στα παραπάνω δικαιολογητικά, με σκοπό την εγγραφή σας στο Πανεπιστήμιο. Νομική βάση για την επεξεργασία αποτελεί η παράγραφος 1 στοιχείο β του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 (λήψη μέτρων πριν από τη σύναψη σύμβασης) και η παράγραφος 1 στοιχείο ε του ίδιου άρθρου και το άρθρο 5 του ν. 4624/2019 (εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας).

Ο φοιτητής/τρια έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα, διόρθωσης ανακριβών ή συμπλήρωσης ελλιπών δεδομένων, διαγραφής των δεδομένων αν δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τους σκοπούς για τους οποίους συλλέχθηκαν ή υποβλήθηκαν κατ’ άλλο τρόπο σε επεξεργασία ή αν αντιτίθεται στην επεξεργασία εφόσον δεν υπάρχουν επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι για την επεξεργασία, και περιορισμού της επεξεργασίας.

Για κάθε ζήτημα σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων σας μπορείτε να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, επικοινωνώντας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@uowm.gr.

Αν παρ’ όλα αυτά θεωρήσετε στο μέλλον ότι το ζήτημα που σας αφορά δεν έχει επιλυθεί, διατηρείτε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr).