Η εξέταση του μαθήματος Αρχές Marketing για φοιτητές μεγαλύτερο του 9ου εξαμήνου του πρώην ΤΕΙ θα διεξαχθεί προφορικά στις 1 Φεβρουαρίου και ώρα 15:00-17:00 στην ψηφιακή αίθουσα zoom.us/my/uowm.mst1. Οι φοιτητές θα περιμένουν στην αίθουσα αναμονής από όπου ο καθηγητής θα τους δέχεται σε ομάδες των 4 ατόμων για να εξεταστούν.
Η εξεταστέα ύλη θα καλύπτει τα κάτωθι αντικείμενα:
- Ορισμός, έννοια, σημασία του marketing για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς
- Χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος Marketing (Μίκρο – Μάκρο περιβάλλον)
- Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδικασία λήψης απόφασης
- Τμηματοποίηση αγοράς και στόχευση – τοποθέτηση.
- Μείγμα Marketing (4P) : Προϊόν, Τιμή, Τοποθεσία, Προβολή. Χαρακτηριστικά και σημασία του κάθε ένα από τα στοιχεία του μείγματος marketing.
- Κύκλος Ζωής Προϊόντος – Προϊοντικό χαρτοφυλάκιο – Μήτρα Boston Consulting Group.
- Ψηφιακό και Social Media Marketing : Σημασία και βασικά χαρακτηριστικά.
Τα παραπάνω αντικείμενα μπορούν να βρεθούν σε οποιοδήποτε σύγγραμμα που καλύπτει τις βασικές έννοιες του marketing. Παρακαλούνται οι φοιτητές να βρίσκονται στην ώρα τους στην αίθουσα αναμονής ( η αίθουσα θα ανοίξει στις 14:45) και να έχουν :
- την φοιτητική ή αστυνομική τους ταυτότητα
- μεριμνήσει για την καλή τους σύνδεση στο διαδίκτυο
- ενεργοποιήσει κάμερα και μικρόφωνο
Για όποια πληροφορία μπορείτε να στείλετε email στο iantoniadis@uowm.gr.
Παρακαλώ σημειώστε ότι η εξέταση αυτή αφορά μόνο φοιτητές 9ου εξαμήνου και άνω. Οποίος φοιτητής-φοιτήτρια είναι στην κανονική διάρκεια σπουδών και προσέλθει στην εξέταση δε θα γίνει δεκτός!