ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021 ΚΑΙ 2021-2022 ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑ ΠΑΝ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Δημοσιεύεται προς ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων τα υπ’ αριθμ. 47930/Ζ1/27-04-2023 και 47943/Ζ1/27-04-2023 συνημμένα έγγραφα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, που αφορούν σε προκήρυξη επιλογής υποτρόφων χωρίς διαγωνισμό για σπουδές Δευτέρου…
ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΛΛΟΝΤΟΣ, Κ. ΣΕΡΔΑΡΗ
Ενημερώνονται οι φοιτητές του Γ’ έτους οτι το μάθημα με κωδικό DET607 και τίτλο “ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΛΛΟΝΤΟΣ” στις 28/04/2023, δεν θα πραγματοποιηθεί λόγω αιφνίδιας οικογενειακής υποχρέωσης του κ.…
ΈΝΑΡΞΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2022-2023
Παρακαλούντοι όλοι οι προπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος ΔΕΤ, στο πλαίσιο της αξιολόγησης του Διδακτικού Έργου των καθηγητών του τμήματος, για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023, να προβούν στη…
1ST SOCIAL INNOVATION HACKATHON UOM
ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ SOCIAL CONTENT (442 kB)Δελτίο Τύπου (509 kB)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Γ΄ΗΜΕΡΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΔΕΤ 2023
ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ Γ ΗΜΕΡΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΔΕΤ ( ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ) (6 MB)
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΕΤ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΡΙΣΜΟΥ ΟΔΕ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΔΕΤ (203 kB)ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΓΑΣΤ. ΤΜΗΜΑ ΔΕΤdoc (59 kB)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΙΚΥ – FULBRIGHT GREECE
Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά, Προς ενημέρωση όλων ενδιαφερομένων τα υπ’ αριθμ. 12924/11-04-2023, 12868/11-04-2023 και 12902/11-04-2023 επιστολή, ανακοίνωση και πρόσκληση – αντίστοιχα – του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ίδρυμα Κρατικών…
ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ WALLONIE – BRUXELLES INTERNATIONAL ΤΟΥ ΒΕΛΓΙΟΥ
Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά, Αποστέλλουμε για ενημέρωση όλων των ενδιαφερόμενων φοιτητών το υπ΄αριθμ. 43310/Ζ1/12-04-2023 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, που αφορά σε υποτροφίες του Ιδρύματος Wallonie – Bruxelles…